Wszyscy mają czapki, mam i ja! - Wszystkomający blog szydełkowy

wtorek, 5 lutego 2013

Wszyscy mają czapki, mam i ja!

Znaczy, miałam już wcześniej, ale w wyniku użytkowania już nie była fajna. No i jakoś tak mi po uszkach wiało. Zabrałam się za nową i z angory od Magdy powstała czapka z guzami. Jest ciepła i super przylega do głowy (stara właśnie się "rozeszła"). Trochę się z nią namęczyłam, parę razy była pruta, bo wychodziła za szeroka, ale ostatecznie wyszła idealna, a o to przecież chodzi ;) Szkoda tylko, że jakoś cieplej się robi i nie trzeba w zasadzie w czapce chodzić ;)
 Na pierwszym zdjęciu lepiej widać wzór.
 Na tym z kolei lepiej kolor (chociaż do oryginału dalej mu daleko)
Szydełko to 1,75, wzór z jakiejś gazetki, w każdym razie są to same półsłupki i oczka łańcuszka.

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)

4 komentarze: