Witch@Craft - jednokolorowo - Wszystkomający blog szydełkowy

poniedziałek, 20 maja 2013

Witch@Craft - jednokolorowo

Dzisiaj 20 maja, zatem termin wywiązania się z wyzwania December ;) Miałam za zadanie zrobić coś jednokolorowo, co powinno być dwu lub więcej kolorowe. Już na początku wiedziałam, że powinnam się wziąć za coś żakardowego. Początkowo podchodziłam do zadania mocno ambitnie, ale szybko się okazało, że co za dużo to niezdrowo^^. Najpierw chciałam na tle z półsłupków zrobić jakiś motyw, ale niestety przy takiej zabawie jest dużo przeliczania, a sam efekt nie jest tak zachwycający jakbym chciała. Postawiłam zatem na prostotę, czyli słupki reliefowe, a sam wzór także ograniczyłam. I wyszło z tego takie pudełko:

Pudełko jest po szpatułkach higienicznych. Nie bardzo wiedziałam, co w nim trzymać, ostatecznie padło na leki. No i jak już o tym pomyślałam, to pożałowałam, że nie wpadłam na to wcześniej. Wtedy bym wrobiła napis LEKI... No ale cóż... mądry Polak po szkodzie (chociaż ta szkoda, to akurat mała jest ;p)


Rady, dla tych, którzy chcieliby skorzystać z tej metody wrabiania wzorów:
1. Szydełko musi być mniejsze niż zalecane przez producenta, im ściślej robimy, tym wyraźniejszy jest wzór.
2. Włóczka powinna być jasna, żeby wzór się ładnie prezentował (przy ciemnej jest za mały kontrast)

Niewątpliwym plusem takiej metody jest brak plączących się nitek. Z drugiej strony jest to raczej metoda dobra dla wzorów oryginalnie dwukolorowych i do tego niezbyt skomplikowanych.
Mam nadzieję, że December zaliczy mi wyzwanie ;)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

4 komentarze:

  1. Oj, zapomniałam, że masz termin na dzisiaj! :D

    Bardzo fajnie Ci to wyszło, co bym miała nie zaliczyć ;) Sprytny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało się:))Pomysłowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością rozejrzałam się po Twoim blogu i przejrzałam wcześniejsze wpisy.
    Pudełeczko to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń