Prezent ;) - Wszystkomający blog szydełkowy

środa, 1 stycznia 2014

Prezent ;)

Jak już wcześniej pisałam tegoroczne (w zasadzie już zeszłoroczne) Święta spędzałam poza domem. Gdy wróciłam, w skrzynce na listy czekała na mnie miła niespodzianka w postaci awizo. Wiedziałam, że miła, bo wszystkie poważniejsze pisma przychodzą do rodziców^^. W poniedziałek po pracy pobiegłam na pocztę i jak się okazało, w kwestii miłej niespodzianki nie myliłam się.
Oto co znalazłam w paczce ;)
Taką piękną bombkę dostałam od December ;) Jeszcze raz serdeczne dzięki December :*

Jutro mam nadzieję jeszcze podzielić się z Wami swoimi postanowieniami noworocznymi i podsumowaniem Starego Roku.

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)

2 komentarze:

  1. Ładnie się prezentuje na choince :) Cieszę się, że niespodzianka Ci się spodobała!

    OdpowiedzUsuń