Powrót? - Wszystkomający blog szydełkowy

niedziela, 30 września 2018

Powrót?

Który to raz piszę o wielkim powrocie i zmianach na blogu? Już mi się nawet nie chce liczyć... Ale spróbuję ponownie. W życiu się mi trochę uspokoiło, więc jest szansa na jakąś regularność.
Co się zmieniło? Mieszkanie! Wraz z Lubym staliśmy się posiadaczami mieszkania. No dobra, jeszcze nie my. Bo wiadomo, że bank miał w tym swój udział. Ale i tak jest bardziej nasze. I większe. I ładniejsze. I w ogóle super! Naprawdę.
Przy przeprowadzce okazało się, że wcale nie mam znowu tak dużo tych włóczek. Po prostu przestrzeń w starym mieszkaniu była za mała! Wszystko jest kwestią skali.
Ale ja nie do końca o tym chciałam pisać. Bo pomimo ciszy na blogu (kiedy oczywiście dziergałam) wydarzyło się coś, czego bym się nie spodziewała. Zostałam poproszona o przeprowadzenie warsztatów z nauki szydełkowania.
Zatem jeśli jesteś z Wrocławia albo masz znajomych tutaj, a Twoim lub ich marzeniem jest szydełkowanie, zapraszam serdecznie już w tę sobotę, 06.10.2018, na warsztaty zorganizowane przez Dolnośląską Izbę Rzemieślniczą. Wszystkie informacje znajdują się na ulotce ;)

P.S. Jak sądzicie, uda mi się wrócić na stałe do pisania?^^

1 komentarz:

  1. Olu, ważne że wróciłaś i to z jakim newsem! Pisz z taką częstotliwością jak ci wychodzi :). Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń