Zainspiruj się - LUTY - Wszystkomający blog szydełkowy

wtorek, 31 stycznia 2017

Zainspiruj się - LUTY

Już jutro zaczynamy kolejny miesiąc tego roku. Jeśli jeszcze nie wiecie, co by tu wydziergać, podsyłam Wam kilka inspiracji.

Wiadomo, luty - Walentynki, chyba najbardziej oczywiste skojarzenie. Więc będzie sporo serduszek. Ale jak mówi też staropolskie powiedzenie - Idzie luty - kuj buty, będą nas czekać zapewne jeszcze mrozy, więc i parę projektów, żeby nie zmarznąć też podrzucam.
To co? Jesteście ciekawi, co Wam zaproponuję na kolejne zimowe wieczory?

Wszystkie zdjęcia są własnością ich autorów i służą jedynie za ilustrację tych cudowności.
Zdjęcia pochodzą z Ravelry z poszczególnych wzorów. 


  • Wiadomo, że zimne wieczory najlepiej spędzać pod ciepłym kocem, co zatem powiecie na taki pled z sercami? Z pewnością przyjemnie się pod nim grzeje z drugą osobą ;) DARMOWY WZÓR
  • Skoro już mamy się pod czym grzać, to może wspólna herbatka. A żeby nie stukać kubkami po stole, co powiecie na takie urocze podkładki? DARMOWY WZÓR
  • Jeśli boisz się, że Twoje słoiki marzną w piwnicy, możesz zrobić im słodkie ubranko z sercem. Niech Twoje przetwory również mają coś z walentynek! DARMOWY WZÓR
  • Dom już mamy gotowy na walentynki, czas na nas :) Wzór na czapkę, co prawda dla dziecka, ale cóż to za problem dla dziewiarki powiększyć ;) PŁATNY WZÓR
  • No i oczywiście coś dla naszych panów. W końcu im prezent na ten uroczy dzień również się należy :) Chociaż i tak jestem za tym, by świętować swoje uczucia cały rok i nie czekać specjalnie do lutego. Ale wracając do tematu! Raczej żadnego Pana nie namówimy na szalik w serca, więc tym razem coś ponadczasowego i męskiego - szalik-prawie-w-warkocze. DARMOWY WZÓR
Przypadło Wam coś do gustu? Już wiem, że szalik koniecznie będę musiała zrobić, jest przepiękny! I darmowy :)

7 komentarzy:

  1. koc jest super, będziesz musiała mi podpowiedzieć co i jak się robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ten koc podoba :D Tylko Babuszka, nie za babski dla wnuków? ;p

      Usuń
  2. Wszystkie propozycje są kuszące :) A ja mam już taką długą kolejkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ty ;D czemu doba jest taka krótka, a sen taki kuszący?^^

      Usuń
  3. Świetny wzór na ubranko dla słoiczka - dzięki za inspirację :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę, proszę ;) Już szukam inspiracji na marzec ;)

      Usuń
  4. Fajne inspiracje :). Ja o walentynkach nie pomyślałam (widać jak je lubię). Co do nazwy cyklu zupełnie mi nie przeszkadza podobieństwo, jeżeli Tobie nie przeszkadza to nie zmieniaj :D.

    OdpowiedzUsuń