Zainspiruj się - Marzec - Wszystkomający blog szydełkowy

wtorek, 28 lutego 2017

Zainspiruj się - Marzec

Zima powoli odchodzi w zapomnienie, a wiosna nieśmiało się do nas zbliża. Już jutro marzec!


Z czym Wam się kojarzy ten miesiąc? Mi już z wiosną i kobiecością, wiadomo - 8 Marca ;)
Dlatego dzisiejsze propozycje na ten miesiąc to chusty i mitenki. Bo są piękne, kobiece i w sam raz na okres przejściowy.

Okazuje się, że szydełkowe chusty to nie tylko wirus!

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym poście należą do ich autorów.




  • Secrets Math - piękna chusta, gdzie już nawet nie sam wzór zachwyca, ale faktura i trójwymiarowość. I ten wspaniały dobór koloru, czyż nie wygląda jak lody waniliowo-malinowe? :D Wzór darmowy: KLIK




  • Safron Shawl - zachwyciłam sie prostotą geometrycznego wzoru tej chusty. W jakiejkolwiek wersji - czy wielokolorowej, czy jednobarwnej będzie prezentować zachwycająco. Wzór darmowy - KLIK



  • Pacific Rim Shawl - niby same półsłupki. Niby tylko paski... Ale dzięki nietypowej konstrukcji można to cudo nosić na wiele sposobów. W sam raz do szafy minimalistki ;) Wzór darmowy: KLIK


  • Celtic Weave Fingerless Gloves - ciepłe mitenki na jeszcze zimowe poranki. Czyż nie wyglądają cudnie? Na sam ich widok robi się cieplej w ręce. Wzór darmowy - KLIK
  • Sparkler Mitts - czyż te mitenki nie są boskie? Po raz kolejny największą robotę robi dobór włóczki i konstrukcja, ale... nie mogę się na nie napatrzeć. Na szczęście, wzór jest darmowy: KLIK
  • Octavo Fingerless Mitts - a może coś zakręconego? Sybil R to mistrzyni mitenek! Te i poprzednie to jej dzieło i ponownie - cudo! I na szczęście za darmo - KLIK

A Wy co zamierzacie dziergać w marcu? A może już się zabieracie za ozdoby wielkanocne?

2 komentarze:

  1. Świetne inspiracje :). Ja ostatnio wpadłam w szał dziergania chust, powyższe bardzo mnie kuszą :). Zapraszam do mnie, tez już pojawiły się marcowe inspiracje :).

    OdpowiedzUsuń