Zainspiruj się - marzec 2018 - Wszystkomający blog szydełkowy

poniedziałek, 5 marca 2018

Zainspiruj się - marzec 2018

Pora na kolejną porcję inspiracji!
Powiem szczerze, że początkowo miałam podzielić się z Wami wzorami na różne wielkanocne ozdoby. Już nawet zaczęłam je wybierać... Ale sprawdziłam zeszłoroczny wpis i okazało się, że sporo rzeczy by się powtórzyło^^. No cóż, gust się nie zmienia ;)

W związku z tym nie będzie pisanek, będą kwiaty! W końcu wiosna zbliża się już wielkimi krokami. Ten mroźny tydzień dał się wielu z nas we znaki! A w tych częściach Polski, gdzie była "normalna" zima, pewnie już nie możecie się doczekać prawdziwej wiosny.
Jeśli wiosna będzie się ociągała za bardzo, mam dla Was jej mały substytut.
To, co? Zaczynamy?

Jakby ktoś mnie zapytał, jakie są moje ulubione kwiaty, odpowiedziałabym chyba, że tulipany... Te tutaj są cudne - nie próbują dosłownie naśladować natury, ale i tak widać, co to ;) WZÓR


Marze to pierwszy wiosenny miesiąc, ale zdarzają się jeszcze chłodniejsze dnia i wieczory. A wtedy zawsze miło jest się napić herbaty. I żeby szybko nie wystygła można przykry imbryk takim dziwnym czymś^^ WZÓR

No to skoro już zaparzyliśmy herbatę, to na czymś warto postawić kubek ;) Może na takich prostych kwiatowych podkładkach? WZÓR

A może pijecie kawę/herbatę w drodze do pracy? W takim razie możecie zrobi kwiatowe ubranko na kubek termiczny WZÓR

Skoro już mamy ubrany i imbryk, i kubek, to coś wiosenno-kwiatowego dla dzieciaczków ;) Wiosna na żółwikach ;) WZÓR

I chociaż już sama widziałam kwitnące krzewy, to jakby ktoś był spragniony widoku kwiatów jabłoni (a może wiśnie?), to zawsze można sobie takie wydziergać! WZÓR

Czujecie już wiosnę? Bo ja tak!

1 komentarz: