Zainspiruj się - kwiecień - Wszystkomający blog szydełkowy

niedziela, 2 kwietnia 2017

Zainspiruj się - kwiecień

Kwiecień, plecień, bo przeplata... Na razie mamy więcej lata niż zimy i tego się trzymajmy!
Z czym kojarzy mi się kwiecień? Oczywiście z wiosną i Wielkanocą. W dzisiejszych inspiracjach podzielę się z Wami raczej mało użytecznymi rzeczami, ale zdecydowanie wiosennymi i wielkanocnymi!



Po pierwsze - pisanki. Bo jak Święta mogłyby się odbyć bez nich? Jeśli masz małe dzieci, koty lub szynszyle i nie chcesz, żeby zostały potłuczone koniecznie zrób szydełkowe bezpieczne jajka!
Na przykład takie tulipanowe:


A może coś bardziej eleganckiego? KLIK



A może świąteczną babeczkę zamiast pisanek?



Jak już ugotowaliśmy jaja, to przydałoby się jeszcze, żeby za szybko nie wystygły. Może zatem pokrowiec?



Albo bardziej wiosennie, a zatem uniwersalnie?



Albo mała ozdoba stołu, w postaci pierścieni na serwetki?



Ale Wielkanoc to nie tylko jajka i kurczaki. Nie zapominajmy o zającach!
Na przykład taki mutant - trochę królik, trochę jajo:



Albo po co się ograniczać do jednego? Zróbmy od razu trzy!



A żeby zające się nie nudziły, zawsze można im zrobić do towarzystwa żabę



No i powinni mieć gdzie mieszkać. Najlepiej w prześlicznym domku, którego główną rolą jest wyglądanie :)



Ale żeby wszyscy wiedzieli, że u nas jest już wiosna, nie zpomnijmy przyozdobić swoich drzwi wieńcem.


Jak Wam się podobają moje propozycje? Wiecie już, czym przyozdobicie domy na Wielkanoc?

4 komentarze:

  1. Ola, ja już nie mam kiedy dziergać! A Ty tu takie cuda pokazujesz, sama nie wiem co fajniejsze :)) chyba skuszę się jeszcze na pisanki, bo nie zrobiłam tego roku ani jednej.
    Piękne inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy Cię to pocieszy... ale ja też nie mam czasu, żeby coś na Wielkanoc wydziergać... ale kilka pisanek-podziękowań muszę zrobić^^.

      Usuń
  2. Bardzo fajne inspiracje, ale szczególnie podobają mi się babeczki i żabcia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczki są świetne i gdybym miała ciut więcej czasu pewnie bym je zrobiła :D A żabcia jest przeurocza, chociaż szczerze mówiąc, zastanawiałam się, czy ją dodawać... Ale jak się oprzeć tej paszczy? :D

      Usuń